ЧКАЛОВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
|
|
|
|
|
|
||
|
|||
|
|
|
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ЧКАЛОВСЬКОГО СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ
24 квітня 2019 р. с. Чкалове № 46/01-05
Про затвердження Порядку проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади посадової особи
місцевого самоврядування Виконавчого комітету
Чкаловської сільської ради Нікопольського району
Дніпропетровської області
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»:
1. Затвердити Положення про Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області (додаток 1).
2. Затвердити загальний Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області (додаток 2).
3. Затвердити склад конкурсної комісії згідно з додатком 3.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Сільський голова О.Чернов
|
Додаток 1
|
|
до розпорядження сільського голови
|
|
від 24.04.2019 р. № 46/01-05
|
|
|
П О Л О Ж Е Н Н Я
про Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету
Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області
1. Відповідно до цього Порядку проводиться конкурсний відбір на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області (далі – конкурс), крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.
2. Конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до служби в органах місцевого самоврядування громадян України.
3. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування розпорядженням сільського голови утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.
4. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду, а також просування по службі посадових осіб місцевого самоврядування, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, закінчили магістратуру державного управління за направленнями може здійснюватися без конкурсного відбору.
5. Рішення про проведення конкурсу приймається сільським головою за наявності вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування .
6. До участі в конкурсі не допускаються особи, які:
- досягли встановленого законодавством граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування;
визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого
самоврядування;
- у разі прийняття на службу, будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі особам, які є їх близькими родичами чи свояками;
- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
- в інших випадках, установлених законами.
7. Особи, які подали необхідні документи до конкурсної комісії для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування (далі – кандидати).
8. Конкурс проводиться поетапно:
- публікація оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
- прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
- проведення іспиту та відбір кандидатів.
Оголошення про конкурс
9. Сільська рада оприлюднює оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті Чкаловської сільської ради за електронною адресою: http:// http://chkalovska-otg.nkpl-rn.dp.gov.ua та на офіційній сторінці Facebook не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та доводить його до відома працівників сільської ради.
10. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:
- сільська рада, її місцезнаходження, адреси та номери телефонів;
- назва вакантної посади із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою;
- основні вимоги до кандидатів, визначені органом місцевого самоврядування згідно з типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посадової особи місцевого самоврядування;
- термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про службу в органах місцевого самоврядування.
11. При заміщенні вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування призначення на які відповідно до законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України здійснюється за іншою процедурою, а також у разі прийняття сільським головою рішення про призначення осіб на рівнозначну або нижчу посаду, просування по службі посадових осіб місцевого самоврядування, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, закінчили магістратуру державного управління конкурс не оголошується.
Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі
12. Кандидати подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- чотири фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
- відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім'ї за попередній рік;
- копію паспорта громадянина України.
Особи, які працюють в сільській раді і бажають взяти участь у конкурсі, зазначених документів до заяви не додають.
13. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
14. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.
15. Секретар конкурсної комісії перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування, передбаченим для кандидатів на посаду посадової особи місцевого самоврядування.
16. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється секретарем комісії з відповідним обгрунтуванням.
17. Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються. Копія протоколу засідання конкурсної комісії залучається до особової справи призначеної посадової особи місцевого самоврядування.
Проведення іспиту та відбір кандидатів
18. Іспит проводиться конкурсною комісією з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду посадової особи сільської ради.
19. Голова конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та забезпечує повідомлення кандидатів про місце і час його проведення.
20. Під час іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування" та "Про боротьбу з корупцією", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного органу місцевого самоврядування.
21. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
22. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування.
23. Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посаду, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду без повторного конкурсу.
Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.
24. Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, оголошується повторний конкурс.
25. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.
26. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
У рішенні комісії, що подається сільському голові, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду посадової особи та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.
27. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається сільському голові не пізніше ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.
28. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.
29. Рішення про призначення на посаду посадової особи місцевого самоврядування та зарахування до кадрового резерву приймає сільський голова на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.
30. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене сільським головою протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.
31. Рішення голови сільської ради може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.
Керуючий справами (секретар виконавчого
комітету) сільської ради Г.Стрибіжова
|
Додаток 2
|
|
до розпорядження сільського голови
|
|
від 24.04. 2019 р. № 46/01-05
|
|
|
ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК
проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади
посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету
Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Цей Порядок визначає правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області, як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 (далі – Порядок проведення конкурсу).
Загальні положення
1.1. Мета проведення іспиту – об’єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування.
1.2. Іспит проводиться конкурсною комісією органу місцевого самоврядування, в якому оголошено конкурс.
1.3. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування, передбаченим для кандидатів на посади посадової особи місцевого самоврядування.
Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється з відповідним обгрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
1.4. Об’єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.
1.5. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантної посади передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про боротьбу з корупцією”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та структурного підрозділу.
Перелік питань на перевірку знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про боротьбу з корупцією”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про статус депутатів місцевих рад”, “Про звернення громадян”, (далі – Перелік) наведений у додатку 1 до цього Порядку.
1.6. Порядок проведення іспиту в органі та перелік питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень органу та його структурних підрозділів затверджуються керівником органу, в якому проводиться конкурс. Питання мають бути актуальними, грунтуватися на нормах чинного законодавства України. Питання, що грунтуються на правових нормах, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.
1.7. Переліки питань можуть публікуватися у відповідних друкованих засобах масової інформації та обов’язково надаватися для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.
1.8. Екзаменаційні білети формуються за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, та затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включається по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, Закону України “Про боротьбу з корупцією” та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та його структурного підрозділу – всього 5 питань.
1.9. Питання 1-3 в екзаменаційних білетах мають містити питання, визначені в Переліку, питання 4-5 відбираються з переліку питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного органу та його структурного підрозділу, затвердженого керівником органу, в якому проводиться конкурс.
Кількість білетів має бути не менше 15.
Процедура іспиту складається з 3 етапів:
організаційна підготовка до іспиту;
складання іспиту;
оцінювання та підбиття підсумків іспиту.
1.12. Голова конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та забезпечує повідомлення кандидатів про місце і час його проведення.
Організаційна підготовка до іспиту
2.1. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантної посади.
2.2. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.
2.3. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути розв’язані головою конкурсної комісії.
Складання іспиту
3.1. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.
3.2. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 3.3 цього Порядку, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.
3.3. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.
3.4. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.
3.5. Іспит складається державною мовою.
3.6. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом органу, в якому проводиться конкурс. Перед відповіддю обов’язково вказуються прізвище, ім’я та по батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті.
Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.
3.7. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити не більше 60 хвилин.
Оцінювання та підбиття підсумків іспиту
4.1. Для оцінки знань кандидатів використовується п’ятибальна система.
П’ять балів виставляються кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування ” та “Про боротьбу з корупцією” та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного органу та його структурного підрозділу.
Чотири бали виставляються кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про боротьбу з корупцією” і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного органу та його структурного підрозділу.
Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.
Два бали виставляються кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.
Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.
4.2. По закінченні часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання. Оцінка проводиться всіма членами комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.
4.3. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість, форма якої наведена в додатку 3. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється.
4.4. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії.
4.5. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.
4.6. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.
4.7. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
4.8. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.
Керуючий справами (секретар виконавчого
комітету) сільської ради Г.Стрибіжова
|
Додаток 1
|
|
до п.1.5, 1.9
до Порядку проведення іспиту |
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання Конституції України,
Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування»,
«Про запобігання корупції».
І. Питання на перевірку знання Конституції України
1. Основнi роздiли Конституцiї України.
2. Основнi риси Української держави за Конституцiєю України ( статтi 1, 2 ).
3. Форма правлiння в Українi ( стаття 5 ).
4. Визнання найвищої соцiальної цiнностi України ( стаття 3 ).
5. Конституцiйний статус державної мови та мов нацiональних меншин України ( стаття 10 ).
6. Об’єкти права власностi Українського народу ( статтi 13, 14 ).
7. Найважливiшi функцiї держави ( стаття 17 ).
8. Державнi символи України ( стаття 20 ).
9. Конституцiйне право на працю ( стаття 43 ).
10. Конституцiйне право на освiту ( стаття 53 ).
11. Конституцiйне право на соцiальний захист ( стаття 46 ).
12. Конституцiйне право на охорону здоров’я ( стаття 49 ).
13. Обов’язки громадянина України ( статтi 65–68 ).
14. Право громадянина України на вибори ( стаття 70 ).
15. Повноваження Верховної Ради України ( стаття 85 ).
16. Питання, правове регулювання яких визначається та встановлюється виключно законами України ( стаття 92 ).
17. Державний бюджет України ( стаття 96 ).
18. Порядок обрання Президента України ( стаття 103 ).
19. Повноваження Президента України ( стаття 106 ).
20. Призначення, склад та введення в дiю рiшень Ради нацiональної безпеки i оборони України ( стаття 107 ).
21. Склад Кабiнету Мiнiстрiв України ( стаття 114 ).
22. Повноваження Кабiнету Мiнiстрiв України ( статтi 116, 117 ).
23. Повноваження мiсцевих державних адмiнiстрацiй ( стаття 119 ).
24. Статус прокуратури України за Конституцiєю України ( стаття 121 ).
25. Система судiв в Українi ( стаття 125 ).
26. Основнi засади судочинства в Українi ( стаття 129 ).
27. Система адмiнiстративно-територiального устрою України ( стаття 133 ).
28. Питання нормативного регулювання Автономної Республiки Крим ( стаття 137 ).
29. Повноваження Автономної Республiки Крим ( стаття 138 ).
30. Органи мiсцевого самоврядування в Українi ( стаття 140 ).
31. Повноваження територiальних громад за Конституцiєю України ( стаття 143 ).
32. Статус та повноваження Конституцiйного Суду України ( статтi 147 , 150 ).
33. Порядок подання законопроекту про внесення змiн до Конституцiї України ( стаття 154 ).
ІІ. Питання на перевірку знання Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
Поняття служби в органах місцевого самоврядування, про посадову особу
місцевого самоврядування (статті 1, 2, 3) і посади в органах місцевого самоврядування.
Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).
Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5).
Державна політика щодо служби в органах місцевого самоврядування (стаття 6).
Правове регулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування та їх основні обов’язки (статті 7, 8).
Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).
Прийняття на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 10).
Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням (стаття 12).
Декларування доходів посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 14).
Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 11).
Класифікація посад та ранги посадових осіб місцевого самоврядування (статті 14, 15).
Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування ( стаття 16).
Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (стаття 20).
Оплата праці, відпустки та пенсійне забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 21).
ІІІ. Питання на перевірку знання Закону України «Про запобігання корупції»
1. Визначення термiнiв: пряме пiдпорядкування, близькi особи, корупцiйне правопорушення, корупцiя, потенцiйний конфлiкт iнтересiв, реальний конфлiкт iнтересiв ( стаття 1 ).
2. Суб’єкти, на яких поширюються дiя Закону України «Про запобiгання корупцiї» (стаття 3).
3. Статус та склад Нацiонального агентства з питань запобiгання корупцiї ( статтi 4, 5 ).
4. Повноваження Нацiонального агентства з питань запобiгання корупцiї ( стаття 11 ).
5. Права Нацiонального агентства з питань запобiгання корупцiї ( стаття 12 ).
6. Контроль за дiяльнiстю Нацiонального агентства з питань запобiгання корупцiї ( стаття 14 ).
7. Нацiональна доповiдь щодо реалiзацiї засад антикорупцiйної полiтики ( стаття 20 ).
8. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарункiв ( статтi 22, 23 ).
9. Обмеження щодо сумiсництва та сумiщення з iншими видами дiяльностi та обмеження спiльної роботи близьких осiб ( статтi 25, 27 ).
10. Запобiгання та врегулювання конфлiкту iнтересiв ( стаття 28 ).
11. Заходи зовнiшнього та самостiйного врегулювання конфлiкту iнтересiв ( стаття 29 ).
12. Запобiгання конфлiкту iнтересiв у зв’язку з наявнiстю в особи пiдприємств чи корпоративних прав ( стаття 36 ).
13. Вимоги до поведiнки осiб ( стаття 37 ).
14. Подання декларацiй осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування ( стаття 45 ).
15. Встановлення своєчасностi подання декларацiї та повна перевiрка декларацiї ( статтi 49,50 ).
16. Монiторинг способу життя суб’єктiв декларування ( стаття 51 ).
17. Державний захист осiб, якi надають допомогу в запобiганнi i протидiї корупцiї ( стаття 53 ).
18. Заборона на одержання пiльг, послуг i майна органами державної влади та органами мiсцевого самоврядування ( стаття 54 ).
19. Антикорупцiйна експертиза ( стаття 55 ).
20. Спецiальна перевiрка ( стаття 56 ).
21. Загальнi засади запобiгання корупцiї у дiяльностi юридичної особи ( стаття 61 )
22. Вiдповiдальнiсть за корупцiйнi або пов’язанi з корупцiєю правопорушення ( стаття 65 )
ІV. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
1. Поняття місцевого самоврядування (стаття 2).
2. Основні принципи місцевого самоврядування (стаття 4).
3. Система місцевого самоврядування (стаття 5).
4. Територіальні громади (стаття 6).
5. Загальні збори громадян (стаття 8).
6. Ради – представницькі органи місцевого самоврядування (стаття 10).
7. Виконавчі органи рад (стаття 11).
8. Сільський, селищний, міський голова (стаття 12).
9. Органи самоорганізації населення (стаття 14).
10.Організаційно-правова, матеріальна і фінансова основи місцевого самоврядування (стаття 16).
11. Відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад (стаття 17).
12. Державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 20).
13. Підняття Державного Прапора України (стаття 23).
14. Повноваження сільського, селищного, міського голови (стаття 42).
15. Повноваження районних і обласних рад (стаття 43).
V . Перелік питань на знання посадових обов’язків вакантної посади
начальника фінансового відділу
1. Бюджетний період (стаття 3 Бюджетного кодексу України).
2. Стадії та учасники бюджетного періоду (стаття 19 Бюджетного кодексу України).
3. Стадії виконання бюджету за видатками та кредитуванням (стаття 46 Бюджетного кодексу України).
4. Складові частини кошторису бюджетної установи ( пункт 1 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228).
5. Бюджетна класифікація (стаття 8 Бюджетного кодексу України).
6. Стадії та учасники бюджетного процесу (стаття 19 Бюджетного кодексу України).
7. Порядок складання проектів місцевих бюджетів (ст. 75 Бюджетного Кодексу України).
8.Виконання місцевих бюджетів (ст.78 Бюджетного Кодексу України).
9.Види видатків, що здійснюються з бюджету об’єднаної територіальної громади (ст.89 Бюджетного Кодексу України).
10.Порядок передачі коштів між місцевими бюджетами на здійснення видатків місцевих бюджетів, що не враховані при визначені обсягу міжбюджетних трансфертів (ст.92 Бюджетного Кодексу України).
11 Відносини, що регулюються Бюджетним кодексом України (стаття 1).
12.Визначення понять: бюджет, бюджети місцевого самоврядування, бюджетне зобов’язання (стаття 2).
13. Структура місцевих бюджетів (стаття 63).
15. Що належить до витрат бюджету розвитку місцевих бюджетів (ст.71.2).
16. Казначейське обслуговування бюджетних коштів (стаття 43).
17.Міжбюджетні трансферти між місцевими бюджетами (ст.101 Бюджетного Кодексу України).
18.Види порушень бюджетного законодавства ( 10 основних) (ст.116 Бюджетного Кодексу України).
19. Порядок використання коштів освітньої субвенції (ст.103-2 Бюджетного Кодексу України).
20. Порядок використання коштів Додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я (ст.103-6 Бюджетного Кодексу України).
21. Порядок використання коштів Субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (ст.103-3 Бюджетного Кодексу України).
22. Місцеві податки і збори ( статті 265,266,267, 268 Податкового кодексу України)
23. Плата за землю (статті 269, 270, 271 Податкового кодексу України.)
24. Платники податку на доходи фізичних осіб. (ст. 162 Податкового кодексу України)
25. Які видатки забороняється планувати та здійснювати з місцевих бюджетів ? (стаття 79 Бюджетного кодексу України)
26. Чи мають право здійснювати витрати місцевого бюджету виконавчі органи місцевої влади здійснювати витрати, якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про місцевий бюджет? (стаття 79 Бюджетного кодексу України)
28. Чи допускається фінансування окремих бюджетних установ одночасно з різних бюджетів? (стаття 85 Бюджетного кодексу України)
29. Що таке план використання бюджетних коштів? (п.2 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228)
30. Які документи затверджуються одночасно з кошторисом? (п.37 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228)
Керуючий справами (секретар виконавчого
комітету) сільської ради Г.Стрибіжова
|
Додаток 2
|
|
до п.1.8
до Порядку проведення іспиту |
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № _____
для складання іспиту кандидатів на заміщення
вакантних посадових осіб місцевого самоврядування
Питання на перевірку знання Конституції України.
Питання на перевірку знання Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
Питання на перевірку знання Закону України «Про боротьбу з корупцією».
4-5. Питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних поноважень відповідного органу та його структурного підрозділу.
Керуючий справами (секретар виконавчого
комітету) сільської ради Г.Стрибіжова
|
Додаток 3
|
|
до п.4.3
до Порядку проведення іспиту |
ЕКЗАМЕНАЦІЙНА ВІДОМІСТЬ
проведення іспиту кандидатів
на заміщення вакантних посад
посадових осіб місцевого самоврядування
конкурсною комісією
від «___» ___________ 20__р.,
згідно з Порядком проведення іспиту, затвердженим
______________________________________ від «__» ___________________ 200__р. (розпорядчий документ державного органу)
№
з/п |
Прізвище,
ім’я, по батькові |
Посада,
на яку претендує кандидат |
Категорія посади, на яку претендує кандидат
|
Номер білета
|
Зага-льна
сума балів |
1.
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
Голова комісії
|
___________________
(підпис) |
_____________________
(П.І.Б.) |
Члени комісії
|
___________________
(підпис) |
_____________________
(П.І.Б.) |
|
___________________
(підпис) |
_____________________
П.І.Б.) |
|
___________________
(підпис) |
_____________________
(П.І.Б.) |
Секретар комісії
|
____________________
(підпис) |
_____________________
(П.І.Б.) |
Керуючий справами (секретар виконавчого
комітету) сільської ради Г.Стрибіжова
|
Додаток 3
|
|
до розпорядження сільського
голови |
|
від 24.04.2019 р. № 46/01-05
|
|
|
|
|
|
|
Склад
конкурсної комісії для проведення іспиту кандидатів на
заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування
Чкаловської сільської ради
Голова комісії: Стрибіжова Г.О., керуючий справами (секретар виконавчо-
го комітету) сільської ради.
Секретар комісії: Савченко А.В., секретар сільської ради.
Члени комісії: Микитенко О.М., головний бухгалтер.
Кривицький О.Г., в.о. старости.
Голуб Г.Г., головний спеціаліст фінансового відділу
Керуючий справами (секретар виконавчого
комітету) сільської ради Г.Стрибіжова